Ara

Bisküvili pasta :)

Bu site yemek sitesi değil ama aslında ben bisküvili pastayı çok severim . Bu yazıyı paylaşmak istedim (yazıyı ben yazdım). Bunu yapmanın püf noktaları varmış, annemden öğrendim :) Eğer sert seviyorsanız bisküviyi ıslatmayın üst üste veya yan yana aralarına puding sürerek birleştirin. Puding bisküvileri az da olsa yumuşatır. O size yeter. Bekletmeden yerseniz kıtır kıtır olur. Eğer yumuşacık, kek gibi seviyorsanız, bir kaseye su doldurun. ve bisküvileri dizerken teker teker suyla ıslatın, ama bayağı ıslatmalısınız. Sonra aralarına puding sürerek birleştirin. Biraz sabırlı olmalısınız. Yaklaşık 10 dk bekledikten sonra afiyet olsun :) Eğer beklemezseniz az da olsa pasta kıtır olur. pastanın şekli de güzel olsun öyle sapsade olmasın diyorsanız üzerine Hindistan cevizi tozu gibi şeyler ekleyebilirsiniz. Kolay gelsin :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder